slut tampen.


Jaha då har den sista veckan passerat och det är endast två dagar kvar nu, känns mest bara overkligt.
Det är med blandade känslor som jag ska åka från Sverige, kommer sakna så sjukt många människor
samt att jag är den första att lämna boet och denna gång på egen hand men samtidigt ser jag fram emot att åka
ta tag i livet. Men som alltid så ska det inte vara uten tillkommande problem, som det ser ut nu så kan det
hända att jag kommer att få bo själv i en trea och betala si så där 8000 i månaden, men det kan väl bli
härligt det också, haha. Aja förhoppningsvis löser det sig och i vilket fall som helst är inte det något
problem förens i slutet av september, så jag har god tid på mig att fundera ut en lösning.


Veckan som har gått har vart en händelserik sådan. Drog till sthlm med brudarna för att spendera två
dagar där, det blev en del shopping, hann även med en utgång dock blev jag faktist rätt besviken och
insåg att det nog aldrig kommer bli någon sthlms tjej av mig, men hade iaf riktigt trevligt sällskap att brudarna.
Men Grönan var lätt det bäst under hela resan, hade sjukt kul och de var riktigt skönt att det inte var
så grön jävligt med folk, behövde inte köa någonting så man hann med att åka en massa. Mest imponerad
är jag av fröken backlund som i princip aldrig vågat åkt någonting förut och som nu åkte allt, I´m proud.


Ikväll väntas en lite hej då förfest för mig och emma b som också tar sitt pick och pack och flyttar nu
till veckan, kommer kännas riktigt skumt att inte ha den bruden vid min sida. vi har ju suttit ihop nu under
nästan tre år. Men vi har redan löst det problemet, en gång i månaden åker jag till Emma i Oslo över en
helg och en gång i månaden kommer hon ner till mig. Får se hur bri vi kommer att lyckas, haha.





Nu ska det fixas med förberedelser inför kvällen samt att jag måste ta tag i mitt liv och packa klart.
för i morgon antar jag att jag är totat död.

World peace
& en Massa Kärlek/ ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0