vi säger som i pistvakt,


En sån dag.
Eftersom solen verkar ha gett upp och begett sig till andra breddgrader ( typ där Pär befinner sig)
så tog jag en trip till Ikea med mami & papi, en annan trivs verkligen med att strosa omkring där.
Vi eller rättare sagt min snälla mor köpte en massa nödvändigheter till mig inför flytten
och nu för första gången känns det verkligen som om jag ska flytta, och jag lovar er,
det är en härlig känsla.
Lite humoristiskt måste jag ändå säga att de var när min kusin ringde mig
och vi kom underfund med att vi köpt typ samma saker,
haha. Aja dubbelt upp av mycket skadar ju aldrig,
vi kan ju ha några ordentliga bjudningar iaf ;)
hann även med att invistera mig lite nya kläder och det behövdes kan jag lova,
nu när en annan har tagit tag i att rensa ur garderoben, fy fan va mycket skit man
har och vissa grejer är helt oanvända så man kan ju fundera över vad man tänkte på när man köpte de.
Aja nu har vi iaf gjort som man gör här i livet, man rensar ut det gamla för att ge plats åt det nya.


Nu blir det kos med kvällsfika, film och soff häng - härligt härligt.

Måste bara passa på att Gratta Empa som har bursdag idag, jag förväntar mig att vi
tar en supning ilag någon dag här framöver för att fira, vi säger bara tabrage.


god natt gott folk.
Kärlek/ds




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0