2 advent


slitsam söndag vill jag väl påstå, dock har jag fått lov att offra mig att traska ner till harveys för att hämta både jacka och väska som en annan pissidiot lämnat där igår och ja varför jag gjort det är en av många frågetecken från gårdagen. Men hade faktiskt en riktigt trevlig kväll ute på byn, träffade på människor som jag inte sett sedan i somras, ett riktigt kärt återseende vill jag lova. Annars kan vi väl bara säga som så att det blev som det blev. Inget som behöver diskuteras, vi låter det helt enkelt bara vara som det är, blir liksom lite fint på så sätt.


i morgon väntar jobb sedan blir de branche fest för hela slanten. Blir nog riktigt bra det.







nu vet jag vart ja står, men det är inte så lätt,
för jag känner igen mig själv så mycket i dig.


Godnatt
Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0