Nytt år

Blickar tillbaka på år 2010 och känner att det vart ett hejdundrande år.
Hoppas vi går in i 2011 med samma energi, samma gnista och med precis lika mycket glädje som 2010 har erbjudit.

Dock kommer vi ju till den där punkten med nyårs löften och jag är väl en av dem som skulle kunna göra listan oändlig. Men ahh
1. Sluta shoppa som en galning ( lovat min pappa)
2. ta kontroll över min slarvighet
3. dra ner på tobaks intaget.
4. bli nominerad ( jävligt viktigt)
5. bli smal som en sticka ( okej kanske var att ta i men ahh jag tror ni hajjar)



Gott nytt år gott folk - Livet är underbart.

Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0