Sverige - Jul- Allt

Tiden här hemma i mitt kära Boda har snart passerat och det är med blandade känslor som jag snart ska åka hem till Kr.sand. Denna känsla av ovissthet om hur man känner inför att åka infinner sig alltid men jag vet ju att jag vill hem till Kr.sand, Falun är som sagt inget för mig. Men är alltid lika jobbigt att åka ifrån alla nära och kära, känns som om jag skulle vilja hinna umgås med alla så mycket mer. Men jag hoppas verkligen att så många som möjligt kommer ner och hälsar på i feb.


Annars kan jag bara berätta att julen har vart helt underbar, och jag har verkligen njutigt av varje sekund.
Har även insett att vi nu officiellt har en ny jultradition som innebär att Malin är tomte hos oss samt att hon har med sig bror Danne som nisse. Julafton innebar även en utgång, dock var inte mina trogna vapendragare Emma & Malin med detta år så en annan fick dra iväg med 10 buschen grabbar alene, Men vad gjorde väl det, finns ju inge trevligare grabbar än de från buschen.
Juldagen var dock ingen höjdare, självklart var det trevligt att hänga med Emma & Jon och träffa på lite bekanta ansikten men bortsett från det så var det inte någon minnesvärd kväll.


I morgon väntar shopping hela dagen, måste finna något jag kan ha på mig på nyåret samt att jag behöver en jävla massa annat krims krams sen är det ju faktiskt så att det alltid är härligt att fynda på julrean.
En hel dag med mina kära fruntimmer helt enkelt.


Hoppas även att min vän Pär haft en bra jul där nere och att det inte vart allt för jobbigt. Men är det någon som är stark så är det min vän Pär och det ska hon ha.


- Denna kväll avslutade med en jävla massa skratt, tack för det Emil.

Till sist vill jag bara säga Grattis till min älskade vän Malin Nyling som fyller år idag, tack för smörgåstårta och fint sällskap <3

Kärlek / ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0