till tusen

I dag mina vänner känns som en riktigt bra dag och det ska vi definitiv inte klaga över.
Gårdags kvällen förgylldes med lite sms roulett, ahh jag hoppas faktiskt att de flesta fattade det för annars blir det ruskigt pinsamt att se vissa människor i ögonen igen, men kul hade vi och det är väl det viktigaste?!

Nu väntas shopping, jobb och sedan ska vi härja som aldrig förr, sista kvällen med tessi girl, känns riktigt tråkigt att hon drar måste jag säga. Men skönt att veta att hon redan återvänder i februari till min födelsedag och allt.
Känner redan nu på mig att min födelsedag 2011 kommer bli helt magisk., härlig känsla ooojaaa.


Ta hand om varandra gott folk.
Kärlek/ ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0