varken ut eller in


Denna vecka har verkligen vart hel mysko, har vart helt dagvild och i princip inte haft koll på någonting. Igår tex. ställde en annan klockan och gick upp vid åtta snåret men eftersom jag inte visste om jag började halv tio eller tio så ringde jag för att cheka, då visade det ju sig att jag inte ens skulle jobba, snacka om koll på läget - nej.
Men vill ju inte klaga heller för hur underbart är det inte att få gå och lägga sig och somna om igen.
dock blev plånboken en aning lättare under dagens lopp måste jag erkänna, måste nog ta att skärpa mig lite nu angående det här med att bränna pengar på onödigt skit. Nej från och med nu ska fan vart enda öre gå till julklappar till andra och inte till mig själv, haha.


vi ses förr eller senare min vänner.
Kärlek/ds








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0