vi säger bara mmm

Tisdag idag och det har vart en riktigt bra dag, dock har jag inte ens hunnit med hälften av allt det jag skulle ha hunnit med. Det ska packas, flyttas. planeras, bokas och mitt i allt detta ska man hinna med all denna jul hysteri. Men det här med att finna julklappar till andra verkar inte vara min grej längre, dock kan det beskyllas på att ingen säger vad de önskar sig heller så då blir det lätt så att jag unnar mig själv en eller två julklappar istället, men det tycker jag att jag kan få vara värd.

Om en vecka sitter jag hemma i boda vid min kära mor och far och det värmer gott i själen det vill jag lova.
Ibland behöver man få känna sig lite bortkämd, bara släppa all kontroll för ett slag och bara njuta av att vara en dotter. Men att det nalkas julafton om mindre än två veckor är i mina ögon helt ofattbart, det var ju just jul.
Men jag klagar inte, jag älskar julen och allt som hör där till.

Nej nu väntas några timmars sömn innan det nalkas jobb igen, näst sista dagen på M26, känns väldigt skumt och det gör faktiskt lite ont i hjärtat.

Kärlek / ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0