Idag ær det min dag.

Och den skulle faktiskt inte ha kunnat børja så mycket bættre æn vad den gjort. Gubbgænget har førgyllt min morgon med sång och hel skøna kommentarer, jag gillar verkligen detta gæng, de vet hur man livar upp stæmningen. Samt att jag måste sæga att jag har helt underbara arbetskamrater, trivs verkligen hur bra som helst med dessa. Vill framfør allt tacka Susanne som sprang och køpte en vinflaska till mig i bursdags present, den kommer komma fint till anvændning så ett strot tack till dig!
Kænner æven på mig att denna dagen kommer bli riktigt bra, ska få spendera den med toppen tjejer så de kan ju inte sluta annat æn på topp, mycket galenskap och haderaj kan væntas nær det gæller oss.
Nej nu ska jag fortsætta att njuta av min dag och jag ønskar er alla en lika førtræfflig dag. 
SKÅL!
Kærlek / ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0