tackar som frågar.


Ja vart ska man börja i all den här röran?
bryten fot, inlåst i en lägenhet under ca 2 vekors tid.
måndagen den 14 juni fick jag halvt min frihet tillbaka och jag började se ljuset i tunneln.
Ljuset finns fortfarande kvar tillsammans med frustrationen, längtan och förväntan.
Nu stapplar vi fram i livet med en dritt stygg sko och två kryckor som mina hjälpmedel och jag kan inte bärga mig tills jag får anända mina vanliga skor igen och kunna njuta fullt ut av livet.
planer har ödelagts och verkligheten har vist sig från sin grymma sida.
Men det är bara att ta nya tag och smida nya planer, tror dock inte det kommer bli lika bra som orginal planerna
men det är bara att göra det bästa av situationen och känner jag oss rätt så blir det nog inte så dåligt i alla fall.

Men mitt i allt detta elände så finns det faktiskt ljus glimtar som förgyller tillvaron och vad det innebär förstår nog de som bör förstå  och till er vill jag bara tacka och bocka för allt.

Idag har vart en riktigt härlig och bra sommar dag så en annan har faktiskt bara tagit tillfället i akt och bara njutigt. trivs rätt bra just nu kan jag informera.


5 Juli är ett datum att lägga på minnet gott folk, då kanske jag får min frihet HELT tillbaka - längtan är obeskrivlig.


Nej nu ska det ta och njutas av denna sommar kväll.

Passar på att tillägna denna nostalgi bild till mina trogna vapendragare TJ & Schmidt.




Kärlek/ ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0