SOL


Helt jävla underbart är det nu, solen skiner och man känner att våren är påväg, man verkligen känner det. Så just idag är en bra dag. Dock känner jag mig stressad och förvirrad över mycket just nu men Susanne har köpt mig en ametyst sten som ska hjälpa mig med all stress och alla oroligheter. Hon är allt bra snäll den kvinnan.


Till helgen drar iaf jag, Emma & Susanne på hutte tur.
Känner verkligen att jag behöver komma bort ett tag och jag tror vi kommer få
en riktigt trevlig helg där borta, dock kommer antagligen en massa bravader att utspela sig
men det var väl ingeting nytt när det gäller oss.
Sen är det ju bara ett stort plus i kanten att det inte är några vanliga hyttor, nej det är lyx hyttor med diverse utstyr så nog kommer vi att trivas som små bran på julafton.
Hoppas även på att Kattis får det bra nu när hon kommer få vara ensam en hel helg, kan dock tänka mig att de kommer bli rätt skönt för henne att slippa mig och emma ett slag.







tid för att dra sig.
Kärlek/ ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0