25/05-2010


Vore nog på sin plats med en lite uppdatering nu eftersom jag inte vart så aktiv här på ett tag.
Under den senaste tiden har det skett så mycket att jag knappt skulle kunna finna ord till alla galenskaper.
Men rätt och slätt kan man säga att vi verkligen bara njutigt av vad livet har att erbjuda och jag är glad, riktigt förbannat jävla glad över tillvaron här och nu och jag känner jag att jag aldrig vill lämna denna staden. Den blir verkligen bara bättre och bättre för var vecka som går. Samtidigt som man vet att det börjar närma sig slutet och det känns rent ut sagt förjävligt. Känner bara ett stort hat mot falustad och har ingen lust alls att återvända dit.


Helgen bestod iaf av jobb på lördagen sen blev det vors spel med några trevliga norska guttar och grillning, den maten kan jag leva på länge vil jag lova, det var gudomligt. Drog sedan på Harveys ( vårt vanliga häng, tror vi måste vara deras trognaste stammisar) och njöt resten av kvällen. Tog även en tur dit på söndagen eftersom vi alla var lediga på måndagen ockå. Enligt en av karlarna som vi hängde med på lördagen skulle det ju vara något slags tema på Harveys på söndagen så Emma bestämde sig för att gå ut som björn och jag lovar er hon gick in med 100% i den uppgiften och kattis gick runt med en krona och ett band där det stod miss foster en annan var bara allmänt ful. Själva grejen var ju bara den att när vi kom till Harveys så var det ju inte alls något tema så där gick Emma omkring sminkad som en björn med svans öron och allt som hör där till, så jävla klockrent haha.

Pratade även med en massa människor hemifrån igår och det gör en alltid så glad.
Speciellt glad blev jag när min mor & far berätta för mig att min mobil hade blivit lagad, då var lyckan total.
Malin schmidt & Malin Nyling tycker jag bör prata ihop sig nu om ett besök till oss & även dra med sig en massa fler förträffliga människor. Ni kommar att gilla vad denna staden har att erbjuda ;).


Nej nu ska jag gå ut och njuta av solen
för vi har nämligen sommar här.














Varför längtar du
till den dag då du ska fylla sju
Varför skynda på
när den tiden snart är här ändå
och det liv som du har
alla tusentals dar
passerar på ett litet kick
Så mens ditt hjärta slår an
passa på om du kan
fånga varje ögonblick  -
M.U





Kärlek / ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0