å nej.


Kan nog inte ens sätta ord på hur fruktansvärt klantig jag är, oktober månad var definitivt inte min månad. Nu hoppas vi bara på att november blir bättre. Ska dock inte ha allt för stora förhoppningar på detta då jag tyvärr känner mig själv allt för väl.

Idag var en annan fri och det har vart rena himmelriket vill jag lova, tog tag i städningen vilket inte var lika kul men efter den prestationen kosa jag ner mig i soffan till Grease 2 med levande ljus i höst mörkret.
tycker faktiskt hösten har sin charm, känns som om hösten är den tiden på året då man verkligen får möjlighet att varva ner och slappna av. Då funderingar och tankar får ett helt fritt spel fält och man får en chans att inse vad som är dags att lägga bakom sig och vad som är värt att lägga energi på. En tid för ens välbefinnande helt enkelt.


Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0