glädje när det är som bäst.


gårdagen mina vänner var helt fantastisk, harveys är verkligen bara för bra för att vara sant. Förstår inte hur ett uteställe kan vara så grymt jävla underbart. Stämningen var oslagbar och alla var så grymt snygga.
detta mina vänner kallas kärlek, tack för allt gott folk vi gjorde det bra.



För jag blir så Dum av dig
Säg bara till när var hur
Visst det är väl dumt av mig
Men jag blir som blind, jag blir som stum
Jag borde nog lugna mig
Dom kommer döma mig
Du lär väl lämna snart och här står jag kvar
För jag blir så dum av dig



kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0