Nej tack.


Det här har bara vart en sån där dag som man velat dra ett streck över.
Vädret har vart piss, regn och snö= döden.
Sekunder har kännts som minuter och minuter som timmar, trodde aldrig att den här dagen skulle ta slut.
som om inte det skulle vara nog så finns det en viss herre som förpestar ens liv varje gång han visar sig eller yttrar sig, förstår faktiskt inte att det finns sånna människor som är så respektlösa och egoistiska.
lite som pricken över iet en dag som denna så hade äntligen mitt paket kommit som jag beställt och då infann sig faktiskt en liten ljus glimt i allt mörker, men den bev kortvarig. För tror ni inte att pissidioterna som skickat paketet skickat totalt fel, alltså jag har bara lust att skjuta ett nack skott på någon. Så vi kan väl egentligen bara dra den slutsatsen att detta inte vart min dag och att jag helt enkelt aldrig skulle ha klivit upp ur sängen i morse.



Tycker dock väldigt synd om Pär som faktiskt har det jobbigare än mig. Men vi drar av en bön ikväll så förväntar vi oss en förbättring, snarast tack.


I morgon 13.30 tar jag helg, kan knappt bärga mig. gud så deiligt.


Kärlek/ds







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0