ö aa

Nyss vaknat efter en välbehövlig power nap. Måste ta tag i livet med att ta mig till affären för att handla. Förstår inte att jag måste ut i detta kalla klimat och frysa arselet av mig bara för att någon snusat upp alla mina snus, nån som känner sig en aning skyldig. I vilket fall som helst kommer nog denna räkning reklameras till de två brudarna med samma namn, Malin.

Måste även ta tag i det här med vad jag ska äta och eftersom det är fredag så känns det som om jag är värd någonting som man lagt ner lite kärlek i så tror de blir Lasagne.
Undra vad Therese slår till på idag, vanliga korvar, korvar i stavar, kokt korv, stekt korv. Ahh ni det ska allt bli bra spännande att se. Kan uppdatera er senare om vad det blev för kullernariskt.


Som ett litet avslut på denna stund som mest handlade om att fördriva tiden för att slippa ta tag i det som måste göras så vill jag bara påpeka att karlar i stickade tröjor är tamme fan det finaste jag vet.


Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0