ödelagd


Vakna upp i morse och huttra som någon annan idiot, skit kallt i hela lägenheten och utanför fönstret var det snö storm, inte lockande för fem öre. Traska till jobbet men kände direkt när jag vakna att jag inte mådde nå bra och de blev bara värre ju längre dagen gick. Så en annan gick hem vid tolv och har legat totalt deckad på soffan sen dess, har verkligen ingen energi i kroppen alls, usch och nej, inge kul alls. Kanske är det lite tur att jag har fri i morgon så jag kan ligga och kurera mig hela dagen, för det här med att ha tid att ligga och vara sjuk är ingenting för mig.

I morgon ska jag även försöka mig på (om orken finns) att boka biljetter hem, så det är fixat och klart. Bara dumt att gå och skjuta upp det.

Stora höjdpunkten för denna månad, bortsett från att få komma hem ett slag är att vi får flytta in i den nya lägenheten, jag längtar. Ska bli så förbannat skönt att bo mitt inne i byn i ett rekoderligt boende, love it.

Nej nu hoppas jag att Hellkvist kommer hem snart så jag kan får höra lite om all hennes ångest, för denna gången har hon slagit mig, tack och hej.

Kärlek/ds


Kommentarer
Anonym

Töönt du är bara avis ;)

Löööve! Ny helg nya möjligheter!

2010-12-01 @ 23:13:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0