15/11-2010


Måndag idag, och en förbannat trög dag har det vart vill jag lova. hoppas på en bättre morgon dag.
Helgens utgång bjöd på många händelser och överaskningar känner dock att det skulle bli alltför komplicerat att dra upp allting här men kan nämna den bästa av dem alla.


En annan slängde ju runt på de flesta uteställena i lördags, brukar ju oftast bara hålla oss till Harveys men i lördags var ett undantag. Själva höjdpunkten var ju när en annan drog in på Havanna, drog in till baren där piano baren är och ska beställa mig en öl då han som sitter och spelar i piano baren helt plötsligt stannar upp mitt i en låt och börjar sjunga på I had the time of my life, tar mig ett litet tag innan jag vänder mig om och ser att de är Piano bars mannen från Narvik som fått syn på mig och direkt börjat spela och sjunga på darty dancing låten. Var nämligen så att varje gång han var i Narvik var jag fram och önska den låten och tillslut blev det så att han direkt började spela den låten då han fick syn på mig i Narvik då han ändå alltid visste att jag skulle komma fram och önska den för eller senare. En helt sjuk känsla vill jag lova men fan så roligt att han såg mig där bland alla människor och kände igen mig och bara började spela, han sa till och med i micken att han spelade den för den blonda tjejen i blått där borta. Hur tror ni det kände när 30 främmande människor vänder sig om och glor på en, haha. Aja lyckan var total var dock lite synd att jag inte fick dela stunden med Emma & Kattis.


Tänkte faktiskt att jag nu skulle till och bjuda på lite opublicerade bilder från lika olika tillställningar och händelser.
livets glada dagar helt enkelt.





nu säger vi god natt.

kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0