03 09 10


Nu har jag befunnit mig i Kr.sand sedan i måndags och det kænns hur bra som helst, kænns som om jag
kommit hem. dessa dagar har bara rusat ivæg och mycket har hænt.
Har funnit en lægenhet som jag flyttar in i næsta torsdag tillsammans med schmidt & Tessi plus
två tjejer ifrån sthlm. Samt att Pær har stora planer på att också delta, kan det bli så mycket bættre.
Tror fan inte det.

Men under dessa dagar jag vart hær så har jag bott hos sussie och det har vart alla tiders.
vi har haft det kjempe trevligt ilag och vi har bara kosat oss med god mat och god underhållning
Vi har æven hunnit vart ut på byn en tur. I morgon ær det dags før jobb igen och jag kan direkt sæga nu att
jag glædjer mig inte, det ska vara fullt pådrag nere på markensgate i morgon och vi ær tre på jobb
som om det inte vore nog med att de ær lørdag utan nu kommer det vara dubbelt så mycket folk i byn
nej fy fan det kommer bli en helvetes dag och nå pause kan man væl bara drømma om, aja de ær ju
pengar samt trevliga mænniskor att jobba ilag med.


Nepp nu ska jag fortsætta att se på sen kvæll, ett rætt bra program før att vara norskt.


Hoppas ni dær hemma har det bra, massa kærlek till er.


World peace
Kærlek/ ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0