aaa men visst.

Onsdag kväll och nu sitter jag hemma vid Sussie och har kos kväll och inväntar en viss Katharina PÄR Backlund.
Känns riktigt skummelt att jag kommer få se den kvinnan om bara några timmar, jag längtar.
I morgon kommer det antagligen bli en fullspäckad dag, mycket som ska fixas och det gäller att det klappar rätt med allt i morgon,  annars skiter det sig nog rätt rijält, så vi må bara hoppas på att gud står på vår sida.


Kommer dock sakna att inte ha Sussie runt omkring mig, så mycket tid som vi spnderat ilag den sista tiden.
Men nog ska vi finna tid att hänga ilag även fast vi inte bor ilag.


till sist kan vi bara inse fakta att swebuss är det största jävla skit packet som går på hjul, lägg ner skiten.


ta hand om er och om varandra.
Kärlek/ ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0