Feels like home


Ytterligare har en dag passerat, tiden bara rusar fram, vilket ifs är riktigt skönt på sätt och vis. Idag har Sara bursdag så vi i vårt kollektiv har spisat middag ilag samt att vi har spist tårta och bara koast oss till idol.
I morgon väntar ännu en jobb dag, men ser fram emot den då jag jobbar och stänger med Sussie, alltid lika trevligt att jobba med den bruden. Är det någon som kan få en på bra humör en riktigt dålig dag så är det hon.

Annars finns det inte så mycket "skvaller" att berätta, har inte haft något riktigt smaskigt att berätta om på riktigt länge nu, så vi alla får hoppas på att det sker något riktigt festligt under de kommande dagarna, dock tydde mitt horoskop på att min morgondag skulle bli rätt och slätt piss, visserligen är det ju alltid roligt att läsa om alla andras miss öden, men för min egen del så hoppas jag att stjärnorna tar fel.


Nu tar jag och tackar för mig, så hörs vi i morgon gott folk.


Feels like home to me!

Kärlek/
ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0