från nu till då


Dagen idag har vart en riktigt bra dag. Solen har visat sig från sin bästa sida och allt har gått galant på jobbet, dock ska jag kanske inte säga för mycket då vi var två nya att stänga på just denna avdelning, inte min vanliga avdelning men går ju i princip ut på samma sak så ja vi lä väl få höra om det skett något hel galet. Annars har vi bara haft en riktig kos kväll framför tvn.

I morgon vankas det först jobb sedan ska jag bara sitta och invänta min gris vän Katharina B, så otroligt jäkla kul att hon flyttar ner hit igen. Frågan är om vi börjar på ruta ett eller om vi bara fortsätter där vi slutade, i vilket fall som helst så tror jag att de kommer bli kalas. jag glädjer mig, jaaaa.




I´m falling in love in your favorite song.




- nej nu ska jag ut med Lennart..
- Lennart?!?
- huuuuunden...



sov gott folkens.
Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0