gårdagen är historia


Helgen har nu passerat men inte obemärkt.
Gårdagens utgång var helt okej. Satt först bara hemma vid oss och drack och kosa oss med öl spel och grejer. Tog sedan en taxi ner på byn för att bege oss in på kick, dock har inte en annan så jäkla kul på kick men kick har även dem sina fördelar, för betalar man in sig så får man en stämpel så kan man bara komma och gå från stället hur man vill, så på så vis kan man dra ut på de andra krogarna och sedan bara traska tillbaka. Tog oss en tur till Tollboden också, där vi träffa på ett par bekanta ansikten, var riktigt kul måste jag säga.
blev lite dans & ett antal öl innen en annan bestämde sig för att dra hem, tänkte först ta en taxi men kön var enorm så en annan började promenera längs tågrälset, inte den bästa vägen kanske, men definitivt den snabbaste.


Idag har vi bara kosat oss, som alltid en söndag.
Nu på kvälls kvisten satt vi och kollade på "allt för min syster" tårarna sprutade.
kan varmt rekomendera den till er som ej sett den, riktigt fin film.


Kommande vecka ser jag frem emot extra mycket, väntas mycket galejer, Pär anländer samt att jag får träffa M&P på fredag, det är lycka det vill jag lova.






Sömnen må nu infinna sig till toner av Chantal Kreviazuk, feels like home. mys mys.

Kärlek /ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0