søndag


Helgen som passerat har vart otroligt lugn, men kænner att kroppen behøvde det. Igår kvæll somnade jag
klockan halv nio, kan inte ens komma ihåg senast jag somnade så tidigt en lørdags kvæll, men var behøvligt ska jag sæga er. Samt att de var kjempe deiligt att vakna upp och inte vara bakfull, helt underbart.
Så istællet før att ligga døda på soffan en søndag så drog vi till dyreparken istællet och bara kosa oss, tydligen har man inte vart i kr.sand om man inte besøkt dyreparken så nu kan jag væl næstan rækna in mig sjælv som en riktig Kr.sands bo, måste nog bara skaffa årskort først, haha.

I morgon drar en ny vecka igång och jag væntar med spænning på att torsdagen ska komma, før då anlænder mina kæra brudar hit och oj vad jag glædjer mig till att se dem. Dagarna fram dit ær rætt fullspæckade, imorgon blir det att ta en rijæl shopping dag samt att njuta av det nydelige vædret. Tirsdag ær den enda dagen jag och Sussie har ledigt tillsammans så då ska vi finna på något rikitgt trevligt och på onsdag ær det jobb som gæller.
Sen ær det torsdag och den dagen blir nog rætt hektisk, måste køpa det mest behøvliga till lægenheten sen ska det flyttas in och en annan ska førsøka hinna få upp saker och ting innan jag ska ivæg før att møta upp brudarna och møjligen att vi kør på en utgång efter det.


blir rent ut sagt bara førvirrad, griserier sæger jag bara.


Tack før mig gott folk.
Kærlek/ ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0