20/09-10


Ser att jag inte är lika flink på att uppdatera längre, dock har jag goda skäl till detta då det vart mycket med flytt, jobb och liknande. Men nu börjar allt falla på sin rätta plats och en normal vardag har börjat tagit form och jag börjar sakta men säkert finna min plats i den.
Mina sambos anlände för ca 2 vecka sedan och tiden har bara rusat iväg, men vi har ändå hunnit med en del, en del bravader vissa lite mer trevliga än andra.  Somliga har lyckats bättre andra inte och skulle jag sätta in mig själv i denna skala så skulle jag väl inte tippa in mig speciellt högt, lyckats fått en tand bit utslagen, ska väl egentligen inte nämna någgra namn men Thore denna får du leva med, haha. Dock är det inget som syns eller känns så de är nog skit samma. dock var det en aning roligt att få ett dagen eftersamtal från en kille med riktig ångest, haha. Men vi säger så här - det är hel lungt.
Foten har lite lätt havirerat igen också och den som ligger i skuld till detta kan jag lova att ska få fan för det.
veckan som kommer är det mest bara jobb jobb jobb som gäller, men det gillar vi.


Mina festliga sambos.





En kärt återseende med min vän på onsdag, jag glädjer mig till alla griserier som väntar oss i Kr.sand.





Någon som jag saknar väldigt mycket i min vardag.





Nej nu ska jag skypea god natt till mina sambos
Sedan blir det att somna in till ljuva toner från Eminem, oh yeah.


Kärlek/ds


Kommentarer
ecke

ååh, jag saknar dej!

2010-09-21 @ 14:27:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0