ähhh än sen då?

lovade daglig uppdatering och jag är en kvinna som står vid mina ord.
Gårdagen bjöd väl på lite allt möjligt, en sagolik blandning skulle jag väl vilja säga.
Drog och mötte upp Emma B och Nicolai för att ta följe med dem hem till Even som stod för förfesten, var väl lite stilla och lungt i början men vi drog igång drink while you think och då började det hända desto mer. Bjöds till och med på jäger, och ja ni som känner mig vet att jag är fruktansvärt svag för jäger, har väl båda sina för och nackdelar så att säga. Drack oss rätt knack och begav oss sedan ut på härj, självklart blev det Harves (känns inte riktigt som om jag behöver skriva det, det är mer eller mindre en självklarhet)
och vad kan vi säga om vistelsen på harveys, ja om vi säger som så. Emma var lite lätt besviken på Egeli och hans musik val så hon var väl upp både en och två gånger för att "fiaxa detta" som hon så fit utryckte sig till Malin. dock vet jag väl inte om de hjälpte för anledningen till att hon skulle ha annan musik var för att han spelade en norsk låt och efter Emmas intrång i DJ båset körde han på ytterligare en norsk hit, haha.
och utöver det kan vi väl konstatera att Emma var aprak dock ska det poängteras att hon inte var ensam om detta.
Vad en annan pysslade med är lite utav ett mysterium men om vi säger som så att Robstad beställde in vatten till mig, så får ni dra er egna slutsats av det, dock drack jag inte en droppe av det där vattnet då Mallan uppmanat Robstad om att det tydligen inte var någon idé, schysst kompis man har, haha.
Mallan själv stod för dansen skulle jag tippa på, gillar att glida upp där på dansegulvet och köra sina moves, lite utav hennes grej så att säga.
Pär däremot var först hem hon ochnär hon kikade på klockan vid tre tiden hade en annan inte visat några tecken på att komma hem, för nej då var en annan på seven eleven häng, ja det hör till.
Stötte på Benji där i folkmassan, så vi slog våra kloka huvuden ihop och tyckte det var e strålande ide att fortsätta ölintaget. Idag kan jag väl inte påstå att de var den bästa ideń men kul hade vi.

Ja mina vänner det var gårdagen det, ikväll är det lugna puckar som gäller så i morgon blir det nog inte någon spännande uppdatering direkt. Men den som lever får se.

Tackar även de högre makterna för det underbara vädret, helt magiskt.

Kärlek/ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0