fju fju

Ahh nu ska jag chockera er med att uppdatera dagligen angående vårt påsk firande här nere.
Så nu kan vi ta och berätta lite snabbt om gårdags kvällen.
Bestämde oss för att bara förfesta hemma då Schmidt mallan sluta på jobb vid nio och hon skulle slippa stressa omkring som en stucken gris, vilket hon i och för sig ändå gör men aja.
satt här och stoa och stimma och skulle precis till att gå ut och ta en cigg då vi ser tre russ stå och hänga utanför vår ballkong. Mallan gick gladeligen ut och hälsa, då två utav dem helt plötsligt försvann, inte så att vi tänkte så mycket på det, inte förens de trampar in genom vå ytterdörr, då blev vi lite lätt förvånade måste jag säga. Men ja vi var väl trevliga i 5 minuter sen körde vi ut dem, haha.
Sedan drog vi på danskorna och begav oss till vårt favorit häng Harveys där vi fick en smärre choc då det knappt var en kotte där, så vi slog oss ner vid baren och satt där som nå fån.
Mallan hann även med att skämma ut sig lite lätt då hon vinka till en karl som hon trodde jag vinka till vilket jag inte alls gjorde ( av olika skäl), hela grejen var ju att mallan inte ens känner mannen, haha.
började rulla in mer och mer folk och Pär fick väl syn på nån karl ( ingen tia enligt mig) men vi har konstaterat för längesedan att vi i detta boskap aldrig kommer krångla angående nån karl då vi alla har total olika stil.
det blev jäger, sambuka, bacardi breezer (pang på pris på de gula, påsken ni vet) men inte fan va den någon höjdare heller. Stötte på många kända ansikten och det är väl det som är själva grejen med Harveys.
we just love it.

Sedan drog Mallan till karla karlen, Kattis anslöt sig till ett gäng som drog på eftefest och en annan traska hem.
För en gångs skull tog jag vägen över torget och kyrkan och tror ni inte man hittar lill brandt ihop krupen mot nån staty, då jag fråga va fan han gjorde där sa han att de var slags mål på gång. En annan kika sig lite lätt runt och såg inte en enda levande kotte. Så ja jag tar åt mig den, att jag gjorde gårdagens fina gärning. Tog med lill stackarna hem till oss och parkerade han i en säng. Så vi alla kunde sova med gott samvete.



Japp de var gårdagen det, nu får vi se vad kvällen bjuder på för bravader.
Emma B har anlänt hit till staden så nått slags härj må det ju bli, kalas kul - jupp jupp.

Kärlek
/ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0