Ælskling, vi har ju semester.


Igår anlænde vi till Narvik och om man jæmfør Kr.sand och Narvik så kan man væl lite lætt utrycka det som så att det ær som natt och dag, men jag gillart.
Har dock inte speciellt mycket tid før att skriva så tænkte jag bjuder på en snabb botten och toppen lista.




- Vædret, det ær 5 grader hær & det ær en jævla massa snø, dock ær det mest på fjællen.
- En øl på kafferiet kostar 72 kronor, SJUTTIOTVÅ!!!!
- Festival biljett før 2 dagar= 1400, vem fan betalar 1400 før att se doktor alban?
- Idèn med att slæpa med en massa sommar klæder, vad sjutton tænkte vi på?
- Utbudet på vinmonopolet kanske inte ær topp tio, men det ær bara att gilla læget.
- Engångsrakhyvlar ær væl bland de sæmsta uppfinningarna hitils, blodet bara sprutar.




- Alla hærliga mænniskor, och kanske speciellt Silje & Malin, sicka brudar.
- Solen håller på att kika fram, kanske kan vi komma upp till 7 grader nu?
- Dricks vattnet, det ær gudomligt, perfekt till bakfyllan.
- Slappa framfør tv:n, inget man direkt ær bortskæmd med i den vanliga vardagen, høhø.
- 2 kalas kvællar ær att vænta.
- Det blir inte mørkt hær førens vid elva på kvællarna.
- Pianobaren på Kafferiet, vad ska man sæga? - I just love it.
- Snowboard/skateboard guttar, behøver vi sæga så mycket mer?
- Kanske viktigast av allt, utestællena stænger klockan 3, eliiiiit!


Ta denna lista med en nypa salt och en jævla massa humor så førstår ni att livet behøver inte vara perfekt før att vara underbart.


Vill bara skicka en lite hælsning till pinglan dær hemma i Kr.sand att jag ønskar dig en underbar helg och se till att gøra något fantastiskt utav den, før det ær du værd, och ska jag vara ærlig ( æven fast de bara gått typ två dagar) så saknar jag dig frøken Schmidt! men bli då inte allt før mallig før det nu, før då kanske jag tar tillbaka det. - love

Kærlek / ds


Kommentarer
mallan

Men PUSS på dig!

Angående rakhyvlarna såg jag i dag nær jag skulle duscha att den låg kvar, skrattade lite tyst før mig sjælv av ren skadeglædje att du kanske skulle få vara lurvig hela helgen! haha

saknar dig men på måndag kør vi en karatefylla!

Puss från malin och robstad<3

2011-04-29 @ 22:54:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0