Home, sweet sweet home.

Antingen är det jag som på riktigt börjar bli gammal eller så är det bara känslan av lycka och glädje som får en att bli nostalgisk när man kommer hem. Men detta är ju mitt hem, mitt barndoms hem.
Det är här jag vuxit upp, det är här jag har mina rötter.
Många skulle nog säga, häää växte du upp här? mitt i ingenting!
Och i ärlighetens namn skulle jag ha förståelse för dessa tankar.
Men för mig som är van, är det rena rama paradiset att få komma hem hit, hem till lugnet, hem till det lilla samhället här alla vet vilka alla är. Hem till denna vackra natur och dess skönhet. Hem till fantastiska människor som funnits med en genom livets gång. Hem till tryggheten helt enkelt.
Det är här, jag blev, den människan jag är idag!
.
.
I morgon blir det först kvalitets tid med min kära pappa, gran ska huggas (knyckas), kan bli lite utav ett äventyr.
Vi ska även in till staden för att julhandla och sedan ska det spenderas kvalitets tid med Fröken Nyling. Ser ut till att bli en riktigt bra dag!
.


Kärlek/ds


Kommentarer
Lisa Backlund

Hoppas du hinner titta förbi Enviksbyn åxå.

2011-12-22 @ 14:51:03
Denise

Självklart ska jag försöka hinna med det Lisa :)

2011-12-23 @ 02:23:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0