röd sprängda ögon

Har precis sett på Den gröna milen med min mor och jag kan lova er att tårarna rann. Det är en sån där film man kan se om och om igen och aldrig tröttna, en sån där fruktansvärt vacker film. Perfekt torsdags undehållning om ni frågar mig.


Idag har jag och mamma surrat runt på stan som några andra virrpannor och i princip fick vi ingenting gjort kändes det som, men alltid lika mysigt att få spendera tid med min mammi. Och nu anser jag själv att jag är klar med den här julhandeln, riktigt skönt. Tycker att den här julhysterin bara blir värre och värre för varje år. Julen är och bör förbli en högtid som handlar om att värdesätta och umgås med de människor som förgyller ens liv, det är i alla fall min mening


Vill även passa på att tacka brudrna för gårdags kvällen, var verkligen hur trevligt som helst att träffa er igen, det är precis som i gamla dagar, alltid en massa skratt och glädje, vi har förbannat kul ilag -  tack <3
.
.
Bara så ni vet, imorgon är det julafton.

Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0