vardagsmat.

Om två veckor är en annan på hemmaplan igen och som jag glädjer mig till att få komma hem, samma känsla som att hitta svensk glögg på vinmonopolet - En förbannat bra känsla helt enkelt.
Kan även tillägga att det snöar utanför mitt fönster just nu, dock lä det väl inte bli någon långvarig vitbädd så att säga.
Men har insett att man bör passa på att glädja sig åt det lilla här i Norge, de bjuds nämligen inte på så mycket mer,haha.
.
.

Jag är där jag går med dig

genom mörker och hällande regn

Genom höstens tröga grind

genom vårens varma vind

till det sista havet min vän
.
.
En sista liten anmärkning, Björn Gustavsson, du förgyller ens kvällar i nisser over skog og hei -tack för det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0