Ett extra batteri

Tror jag måste ha gått på ett sånt idag då jag enbart sovit 2-3 timmar inatt, kaos i huvudet på eftermiddagen vill jag lova. Dock avlutades kvällen med mycket skratt, jag och Kattis hitta på nån riktigt sjuk applikation och bara drev runt. Lite halvt lättroade, ahh kan väl hända men varför klaga över att man kan underhållas åt så lite?.


Pratade även med miss TJ idag och oj vad jag glädjer mig till hon och de andra brudarna anländer, kommer bli några riktigt oslagbara dagar. Vi kommer göra det på vårt vis, med vår klass och vår stil - love it.




Don’t tell me how life is
Cause I don’t really don’t want to know
Don’t tell me how this game ends
Cause we’ll just see how it goes
Catch me when I fall
Or you’ll need me when I’m not here at all
Miss me when I’m gone again.



Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0