Då var det söndag, igen...


En sån helg det blev, väldigt händelserik sådan. Mycket skratt, kärlek & bravader. Har ju berättat om tors & fredagens händelser så kan väl dra lite snabbt igenom gårdagen också.
Blev bara sån att vi brudar satt här hemma och förfestade då energin till att ta sig till några andra förfester inte fanns, tror inte jag vart så död på länge.
Kattis stod för kvällens outfit då hon traskade ut på krogen med en T-shirt med texten " Dear God, thanks for all the cute boys at Harveys, alkoholen flödade och det blev en gynsam kväll för oss alla, eller ahh kanske inte för de stackare som spenderade, dock känner jag att det är läge att ge ett extra tack till Andre som spenderade allt för mycket på oss, nästa runda är vår.
ut över det så skedde det ingenting ovanligt, vi dansade, drack och hade allmänt trevligt.
Ända tills slutet då en annan skulle hämta ut jackan i garderoben men till min förvåning så fanns den inte där, alltså har någon annan tagit ut min jacka och hur det har gått till har jag inte en aning om men någon jacka fanns inte.
Så en annan fick traska hem utan, dock var iaf Grunde lite generös och fixade en tröja som jag iaf kunde ha på mig. men kul, neejjj och de känns ju lite halv jobbigt att få lov att köpa en ny venterjacka nu, va fan vintern är ju snart över. Men det är väl min vanliga tur.
Så efter den händelsen var inte direkt mitt party humör på topp så en annan gick bara hem och la sig medan de andra satt nere och hade efterfest.
Så det var vår lördags afton det.

Idag har vi bara chillat och jag är riktigt glad över att jag är ledig i morgon, känner att min kropp är helt slut och att den verkligen behövde en till dag för att återhämta sig. Sedan tror jag att min kropp kommer uppskatta den här veckan då den mest bara kommer innehålla jobb, mycket jobb och lite fest- bra för både själ och plånbok.


Och snart anländer några av våra svenska vänner hit, kan det bli så mycket bättre? - nej de tror jag fan inte.
Kommer bli några riktigt härliga dagar som anntagligen (om jag känner oss rätt) kommer innebära en massa härj, galenskaper och diverse äventyr, härligt härligt.





Kärlek
/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0