Det går bra nu kompis


eller ahh nu ljög jag nog rätt rijält. Krupphosta, förkylning, nässelutslag och en käke/kind som inte alls är som den ska. Så ja det positiva med detta är väl att det egentligen bara kan gå åt det bättre hållet. Tandläkarn är i vilket fall som helst inbokad på torsdagen och så ska vi inhandla diverse kurerningsmedel på apoteket i morgon. pengarna bara flyger iväg på allmänt skit. Men aja bara det blir nån drastisk vändning på denna helvitiska cirkel för nu är det fan inte kul och jag vet att jag inte är den som egentligen har rätt att klaga över sånna här små saker, men nu har detta pågått under så lång tid att det faktiskt nått en brisningsgräns på hur mycket pengar man egentligen ska behöva lägga ut för att en läkare/tandläkare ska kunna göra rätt för en gångs skull.

Helgen spenderades med Kattis & Mallan som äntligen anlänt tillbaka, vi drog till Harveys för ett kärt återseende och kvällen vara riktigt bra dock några små incidenter. När vi kom dit var det redan gris mycket folk, tok mycket människor i baren och dansgolvet var vid tolv redan överbefolkat men det är Harveys det.
Och för en gångs skull joinade jag brudarna på dansgolvet, hör inte till vanligheten vill jag påpeka. Men hade som sagt en riktigt trevlig kväll.


Känner att jag saknar mina nära och kära där hemma, idag hade jag bara velat vara hemma i Sverige och blivit ompysslad av mamma och pappa som man blev när man var liten. Ibland funderar jag faktiskt över om man egentligen blir helt vuxen någon gång. och vill man egentligen bli det?
Tänker även mycket på dig min kära vän Malin när jag befinner mig här. Önskar att Boda/Falun bara kunde ligga ett stenkast härifrån så att jag kunde åka hem precis när jag ville och befinna mig där innan jag ens hunnit blinka. Men sån är inte verkligheten dessvärre. Önskar bara att jag kunde finns där mer för dig, finnas där vid din sida genom sorg som lycka genom förtvivlan som glädje - genom allt helt enkelt.
Men du vet att jag finns här även fast det inte är så nära som det borde vara, men jag finns här och det kommer jag alltid att göra - all styrka och kärlek till dig och din familj!


Kanske tycker somliga att jag avslutar detta inlägg på det mest konstiga vis med den mest oförståliga text, men det handlar inte om att ni ska förstå, vissa förstår andra inte men det är även det som är grejen.
Har totalt lessnat ur på detta och förstår inte hur du orkar hålla på. Är det något du tycker bör vara sagt så säg det då. Så allt detta kan läggas till historian och att vi alla kan fokusera på framtiden för denna situation är helt ohållbar som den ser ut nu och helt ärligt tror jag inte att det är någon som mår bra av allt detta joll.
Det är fan dags att få denna sak ur världen.

Nu väntas några timmars sömn sen får vi väl bara hoppas att jag vaknar i morgon och att inte nässelutslagen tagit mitt liv under nattens timmar.
Kärlek / ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0