dö trist


Denna söndag har nog vart bland de tråkigaste söndagarna på mycket länge, den har vart så fruktansvärt lång och nu börjar faktiskt situationen med att inte ha någon TV tära rijält på en. Men vi hoppas att det problemet löser sig under veckans gång. För ytterligare en söndag som denna klarar jag ej.
Annars har helgen vart mycket bra, spenderat den med en massa underbart folk så det tackar vi för.

Dock är det mycket som ligger i luften just nu och det är väldigt mycket tankar och funderingar som sliter på mig. Det är som det ligger en oro över mig konstant och att det är så mycket att jag inte vet i vilken ände jag ska börja.
Men något måste här göras för jag kommer inte palla detta i längden, kropp & själ säger verkligen ifrån just nu.


Nej nu ska här sova så man pallar med morgondagens arbetspass.
Lycka & Kärlek till er.
/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0