idag är din dag.

Idag har vart en väldigt fin dag, en annan har vart ledig och ränt runt som en tok på stan för att hitta bursdagsgåvor till Kattis, ja ni hörde rätt. För det är nämligen så att hon fyller år och självklart ska vi till och fira det.
dock blir väl själva stor firningen när jag också har födelsedag då vi väntar oss fin besök ifrån Sverige, härligt härligt.
Men nu vill jag mest bara tillägna detta inlägg till min kära vän Pär som jag tycker väldigt, väldigt mycket om- kärlek. Nej nu öppnar vi flaskorna som för oss in i den festliga dimman, skål och välkommen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0