kristaller & kanoner

vi måste ju bara börja med att säga att nyårs helgen var som en stjärna på himlen, helt fantastiskt. Stötte på människor som man saknat , helt ärligt en vecka hemma i sverige gör att man verkligen uppskattar saker och ting på ett helt annat sätt, både där i Sverige och här hemma i Kr.sand.
Vill verkligen bara säga tack till alla som förgyllde förra helgen med skratt, glädje & kärlek!

Nu sitter vi här i lägenheten och bara chillar medans Andreas & Daniel håller på att laga frukost till oss, vilka rediga män vi har som vänner säger jag bara, jag gillar norskar jag. Sedan kan jag ju berätta att mina tand problem har blossat upp igen, är så förbanat trött på den här skiten men aja kan ju bara säga att det lagt sig från igår iaf. Men ett tandläkar besök är att vänta, jag gruvar mig en aning så att säga, skit också.

Annars kan jag bara berätta att allt flyter på, jag trivs och frodas. jag har underbara människor i min omgivning och jag njuter jag lovar er jag bara njuter. Tacka vet jag livet i Kr.sand.




Kärlek / ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0