öhhh aaah


idag mina vänner är en väldigt märklig dag att vakna upp på. Om vi säger som så att det blev rätt sent inatt.
Ja tydligen var det sån att vi bjudit på efterfest vilket i och för sig inte egentligen är något ovanligt men tror att nattens bravader slagit det mesta. En viss mister julian har grisat runt som ingen annan, dock bara skrattar jag. Men kanske inte var lika kul för andra som fick ta itu med allt, men nu har jag fixat och donat det sista så nu ser det rekoderligt ut här igen och nu ska jag bege mig ut på byn för att fixa med lite ting. Tack för mig.


Det kommer gå fixa sig, jag känner det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0