spontan

Igår drog jag och malin till de svenska killarna för en hel kväll. De bjöd på mat, hur gott som helst vill jag påpeka. blev några öl i goda vänners lag och sedan körde vi på en spontan utgång, ett rätt lyckat drag faktiskt.
Många trevliga själar och det bästa med spontana utgångar är att man inte har några förväntningar allls och att de oftast är de kvällarna som blir som bäst.

Nu ska jag ta tag i livet genom att slänga mig in i duschen och hoppas på ett mirakel.
för det är lite jobbigt just nu, en aning sliten så att säga. och då ska jag inte ens nämna hur jag ser ut.






Du är mig en mycket märklig man, och det kanske är just det som gör dig intressant.
Men just nu ligger detta på ett bra plan, så kan vi inte bara låta det förbli sån?


Min ungdom kommer aldrig igen, jag har så mycket förstånd att förlora än.
så jag lovar dig inget min käraste vän, det är ett kort liv.



Kärlek/ ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0