...........

Har inte skrivit på ett bra tag och det har väl sina grunder. Förra veckan var vi konstant upptagna med att fixa till midsommarfesten och midsommarfesten blev verkligen hur lyckad som helst, vi hade skit kul och ännu roligare verkar norskarna ha haft som gav oss fullt av komplimanger för kvällen. Så ja, var faktiskt en utav de bästa midsomrarna jag fått uppleva.
Dock var ju inte dagen efter speciellt kul att vakna upp till, fattar fan inte att det kan finnas sånna jävla idioter, har aldrig känt mig så smuttsig och rädd. Ni har ödelagt hela vår trygghet för några skit saker, fan ta er.
Idag väntas återigen ett besök vid polisen, vilken otroligt kul sista semestervecka man fick.
aja ska inte klaga allt för mycket, då det skett en våldtäkt precis här vid oss och hade det vart nån av oss eller nån av de jenter som var på midsommarfesten hade jag aldrig förlåt mig själv igen.
Ser i alla fall att ni där hemma i Sverige har kanon väder och det unnar jag faktiskt er, njut och ha det skönt.
Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0