Gammal, ung. Vad vet jag.


sitter lite lätt och funderar på om det är tillåtet att gå och lägga sig så här dags, är verkligen helt död. 
Eller är man värsta pansionären då? för de vill man ju inte vara, jag menar jag har ju några månader på mig innan jag börjar bli gammal. För er som inte visste detta så kan jag berätta att kroppen börjar producera minder utav ett visst hormon när man blir 23, ett hormon/vätska ( eller va fan det nu är) som gör att man håller sig ung. Alltså kan vi dra slutsatsen om att livet börjar gå utöver redan vi 23. Rätt deprimerande fakta om ni frågar mig.


Aja en dag som denna har spenderats på byn med en liten shoppingrunda, hann dock inte med så mycket för mobilen ringde och då hade vi tydligen kurs på jobbet, bra att en annan hänger med i svängarna, speciellt när jag ska ha ansvaret i sommar. Men var faktiskt riktigt trevligt & lärorikt. Känner dock en väldigt stor press på mig själv inför detta. Allt är helt nytt och det är mycket att ta in på en och samma gång. Men som sagt, man kan inte gör mer än sitt bästa.

Tackar även Malin Nyling för en trevlig pratstund idag. Hoppas verkligen att du tar dig i kragen och kommer ner och hälsar på oss helgen den 16-18 juli.
Därför får du här med i uppdrag att kika flyg/tåg/buss ner hit tills nästa gång vi talas vid.
Och du, de kommer inte dröja lika länge som denna gången.


ähhh pansionär eller inte nu säger jag tack och god natt för mig.
Kärlek /ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0