16 maj

Märker att jag kommit ur det här med bloggandet nu, men känner att förra inlägget hade ett värde i sig som gjorde att det skulle få stå där ett tag.
I morgon är det norskarnas stolthets dag, nämligen deras älskade nationaldag och nu ska inte jag vara den som låter sarkastisk bara för att vi i Sverige inte hajjar grejen med nationaldagen. Ska jag vara riktigt ärlig är jag lite smått avundsjuk på att det är så stort firande här, typ den bästa dagen på hela året om man ska lyssna till norskarna.
dock ska en annan jobba och jag lovar er, jag hade kunnat offra lilltån för att slippa.
Har verkligen ingen lust, men är bara 5 timmar så jag bör väl överleva samt hinna fira till det, ahh ska nog gå det också ;)


Idag anländer även Malin hellqvist tillbaka hit och det är med stor glädje vill jag påpeka, har verkligen saknat den bruden, tror det kommer bli några riktigt händelserika dagar med massa skratt, glädje & kärlek.


Nej nu ska jag ta tabrage på duschen och sen på tuborg, för ja, det är ju trots allt 16 maj.




Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0