säger då bara det..

Nyss visade jag och Mallan oss från vår mest karliga/händiga sida. Tog tag i det här med avloppet. Har vart stopp i det ett tag nu så att säga. Men vi slog våra kloka huvuden ihop och fan va bra det blev, hade nog vart en vacker syn för er som ser oss på harveys varje lördag i partystass och klick klack.
ähh skämt och sido men det verkar ju faktiskt som om somliga tror att vi skulle dö om vi fick lite skit under naglarna.
I vilket fall som helst så gjorde vi en god gärning och kan i och med det sova med gott samvete.





Dagen i sig har vart rätt grå. gick till jobbet, gjorde det jag skulle & slutade. Allt bara går på rutin och det börjar bli lite lätt utråkande faktiskt. Men som sagt alla dagar kan inte vara en dans på rosor.
Blev nästan lite små glad när jag såg att det regnade när jag slutat. Som att det var tillåtet att bara gå hem och kura ihop sig i soffan med en filt, somna in till en film i bra sällskap. Precis en sån dag jag behövde.
Så allt som allt har det faktiskt vart en rätt fin dag.




Kärlek/ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0