skummelt.


I flera dagar om inte en vecka eller mer så har jag haft så konstiga drömmar, eller drömmarna i sig är helt realistiska och skulle kunna vara hur verkliga som helst. Det är bara det att jag drömmer om människor jag knappt har kontakt med längre och vissa har jag bara träffat någon enstaka gång i hela mitt liv.
Sen helt plötsligt kan det dyka upp någon från nuet.
Själva grejen är att jag inte har någon nära anknyting till någon av dessa människor så frågan är varför just dessa dyker upp?
Har en känsla av att detta inte är av något positivt slag och det värsta av allt är att jag ofta har rätt ner det gällar just denna känslan. Får bara be till de högre makterna att jag tar fel denna gång.



Har börjat bli lite i tvil över mitt beslut om att inte åka hem i sommar. Så funderar faktiskt på att ta en ferie vecka i augusti för att åka hem och bara kosa mig i Sverige. För frågan är ju den, klarar verkligen jag mig en sommar utan Sverige och er där hemma? - tror ärligt inte det.


En klok man skrev
"Det vackraste väntar och gör ståtlig entré från ingenstans"


/DS
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0