Bränd, Panik & tabrage.

Tagit tabrage på mig själv genom att sola solarium med coccosolja för att uppnå den bästa effekten på kortast tid då resultatet ska till att visas i  morgon då en riktigt efterlängtad kväll har kommit, nämligen Harveys 14års jubileum.
Men vi får hoppas resultatet av solningen reduceras en del för nu skulle man väl nästan kunna tro att de var maskerad vi skulle på och att kräftkostymen var det ultimata.
Nej men om vi ska återgå till att vara lite seriöst så ser jag riktigt mycket fram emot i morgon, då detta är bland de bästa kvällarna på hela året. Alla är så otroligt snygga, jag menar, Kan ni tänka er något mer sexigt än ett hav fullt av karlar i kostym, man blir ju helt tills sig bara av tanken.
Dock är jag lite orolig för att en annan kommer vara lite för uppklädd, ska chokera lite lätt med att ha långklänning ( inte riktigt min grej) men som Malin säger, är det någon kväll man kan ha långklänning på så är det denna.
.
.
Nepp nu har jag inte tid med detta, nu ska här till att förberedas inför imorgon, hår ska lockas, kläder ska läggas fram. Allt ska vara perfekt så det bara är att komma hem och göra sig snygg. Sen beger vi oss vidare till Andreas för en liten för drink, Sen drar kalaset igång.
Mitt liv är allt bra härligt just nu.
.
.
Kärlek/ ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0