Det är bara jag som lyckas.

Gud vill mig inte riktigt väl just nu känner jag men på något sätt ville han i allafall inte straffa mig med bruten fot igen och det är väl alltid något att hurra för. Så nej en liten snabb uppdatering om min fysiska hälsa, stukad fot och det var faktiskt en lätt stukad fot, vilket jag inte trodde då jag inte kunde stödja på foten på fyra dagar. Men idag har det skett grejer och jag har tagit mina första små trevande steg och det mina vänner är ett litet steg för världen men ett stort steg för mänskligheten. Det var i vart fall så Pär ville formulera det. rätt vackert sagt för att vara henne faktiskt ;) .
Så nu är det bara att träna upp foten igen så jag kan återgå till vardagen & jobb, är sjukskriven nu i en vecka framöver och jag hoppas faktiskt att jag inte behöver förlänga det, blir allt för rastlös av att bara gå (ligga) hemma.
.
.
Så nu är det slut trampat i högskor nu blir det fan bara lågskor. Orkar inte med detta en gång till. Tar allt för mycket på psyket, var helt ärlig beredd att lägga ner mitt liv, packa mina väskor och dra hem till Sverige.
.
.
Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0