Tabragernas helg.

Fredagens jubileum blev riktigt lyckat, skumpan flöda, ett hav av karlar och stämningen var så där galet bra.
Drog igång kalaset vid halv sex tiden och sedan flöt de bara på har dock ingen vidare tidskoll på när en annan drog hem, känns som om alla timmar bara flöt ihop. Kan även meddela att jag nu satt Sverige på Harveys kartan genom att vara den första tjejen någonsin som kommit topp 5 på nomineringslistan, den ni - den ska jag ha.
Det enda som var negativt med denna kväll var väl att någon pissidiot tog tabrage på min väska så jag har ingen mobil längre. men tur i oturen så var det min gamla mobil då min nya ligger på teknik magasinet för en liten uppusningen, så det var en stor lättelse vill jag lova.
Ska fixa så jag får tillbaka mitt gamla nummer, men kan ta lite tid så ni vet.
.
.
Lördagen var rena rama mardrömmen, mådde piss hela dagen och blev nog inte riktigt människa igen förens vid 8 snåret, då Emil kom hem till oss med en platta öl och sa att vi skulle ta tabrage på den och efter att ha slutfört vårt  uppdrag med öllådan drog vi till Tollboden en sväng och där blev vi bjuden på en massa gratis daiquiris, riktigt flådigt måste sägas, dock är en annan lite kräsen vad det gäller drinkar, inte riktigt min grej helt enkelt.
Men Som Malin skulle ha sagt , gratis är gott.
.
.
Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0