31/10-11

Sista dagen i oktober har nu kommit och vad är nu bra med det, jo en annan har fått in pengar på kontot, alltid lika trevligt. Det är ett litet kliv närmare jul & hemfärd samt att denna månad innehåller en massa trevliga evenemang.
Till helgen drar vi till Stavanger på inflyttningsfest och får ett kärt återseende med folk hemifrån, det gillar vi skarpt.
Det vankas CB källan besök, dock känns det jäkligt sugit att missa Timbuktu så en annan är inte riktigt 100% säker över mitt val av aktivitet än. Samt att Harveys jubileum närmar sig med stormsteg, finns det nå vackrare än karlar i kostym? - nej tänkte väl det.
.
.
har precis vart och tagit lite sol då denna månads evenemang kräver en liten extra touch sådär. Men ska försöka att låta bli denna vana efter denna månad då den är extremt kostbar och inte speciellt bra för hälsan.
Men att få vara lite brun under denna tid av året är en liten lyx som jag faktiskt känner att jag får unna mig, det får mig att må lite extra bra.
.
.


Kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0