Det kallas visst semester.

Är nu inne i min semestervecka och somliga utav er kanske är lite nyfikna på vad jag fått ut av den och i ärlighetens namn kan jag ge er svaret : - inte ett skit.
Men lika skönt är det, känner att jag är värd att inte göra någonting. det enda konstiga är att jag på något vis lyckas bränna pengar ändå, hmm... konstigt men sant.
.
.
Har fått fin främmande av Emma & hennes fader Johan idag. Emma har vart på arbetsintervju och vi håller tummarna på att hon får det. De hade även med sig några sinnesjukt goda snickers som vi smällt i oss och jag kan berätta att det känns, har inte ätit något gotteri eller snacks på över en och en halv vecka så min magen blev inte allt för glad över denna sockerbomb, lite ångestframkallande kan jag erkänna så i morgon återgår vi till det sockerfria livet.
.
Nu ska jag dock ta tag i något vettigt, nämligen min garderob. Ser ut som ett bomb nedslag.
.
.

- Ingen människa är så liten att man inte når upp till sitt eget hjärta.
kärlek/ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0