fånga dagen.

Emma har äntligen anlänt och har redan fått jobb, känns riktigt bra måste sägas! så nu är det väl bara lite frågetecken om allt runt omkring som måste rättas till men jag säger som så, framtiden ser ljus ut.
Denna veckas vardagar har vart mer händelserika än på länge, och det känns riktigt skönt då vardagar mest bara vart dagar man tagit sig igenom mer eller mindre.
Tex. som i måndags drog Haxhaj med sig mig, Andre & Malin för att äta och spela spel på harveys och sanna mina ord för en lyckad måndags aktivitet och kanske viktigast av allt var att team Sverige/Albanien slog team Norge/Sverige.
De resterande kvällarna har jag, Emma & Kattis spenderat med en massa mysigheter, ikväll körde vi på plump och kan väl bara tillägga att en annan gick av med ytterligare en seger. Älskar att ha så mycket skratt och glädje i vardagen dock är det ingen större lycka för en annan att "skratta" då det hugger i hela vänster sidan av bröstet av att skratta, andas & vissa rörelser. och fråga då inte mig vad detta är, får väl bara hoppas på att det inte är livshotande. Mest sannsynligt så är detta resultatet av att övernatta under köksbordet, inte till att rekomendera med andra ord.
.
.
.
Helgen var rätt innehållsrik, har faktiskt fått ut en hel del utav den. Har stött på människor som har helt andra tankesätt än en annan, som om man skulle vara från olika planeter. Men det är jäkligt lärorikt. Och i ärlighetens namn har det fått mig att tänka i andra banor, nya banor. Det är precis som i boken jag läser nu, att de tillfälliga sammanträffandena i våra liv med andra människor kan påverka hur vi väljer väg för resten av livet, som om de vore av ren slump denna människa dök upp som om det var ödet som bestämt att just denna människa skulle få dig att ta det valet, eller se helheten från en helt annan vinkel.
.
.
Kärlek/ ds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Denise Spelbacken

..Låt oss skåla för oss & för människorna som har oss. Förlorarna som hade oss, och de lyckliga som kommer möta oss.

RSS 2.0